Otthonos és barátságos légkör
Egy betegünk szavaival: „Az állomásunkon az elmúlt 11 év alatt család lettünk, néha azt is elfelejtem, hogy vesebeteg vagyok. Szeretném megköszönni minden csodálatos ápolónak, hogy itt kezelnek.”
A középpontban az emberek, betegeink és nem utolsósorban kollégáink állnak. Szeretnénk, ha betegeink és munkatársaink a Diaverumnál otthonos és barátságos környezetben tölthetnék el napjaikat.
Bízunk munkatársainkban
Az innováció és a kreativitás lehetősége mindannyiunkban ott él. Vállalati kultúránk támogatja az önrendelkezést, és éves felmérésünkön keresztül lehetőséget biztosítunk munkatársainknak, hogy visszajelzést adjanak nekünk, mert számít a véleményük. Rendszeresen tartunk megbeszéléseket, és klinikáinkon bevezettük a „váljunk jobbá” és a „folyamatos fejlődés” Kaizen-elveket. A Diaverumnál mindenki sikeres karriert futhat be, aki hisz ezekben az elvekben, és motivált a fejlődésben.
Nyílt kommunikáció
Büszkén arra buzdítjuk minden munkatársunkat, hogy mondják el véleményüket. Minden évben végzünk felméréseket, rendszeres megbeszéléseket tartunk és teljesítményértékelésre is sor kerül. „Nyitott ajtó” irányelvünknek és lapos szervezeti felépítésünknek köszönhetően munkatársaink a vállalat minden szintjén kapcsolatba tudnak lépni vezetőikkel.
Folyamatos fejlődés
Hallgatunk munkatársainkra, és természetesen betegeinkre is. Szervezetten reagálunk azokra a visszajelzésekre, amiket a dolgozói és betegelégedettségi felméréseken kapunk; amikor csak lehetséges, megvalósítjuk a fejlesztési javaslatokat.
Annak biztosítására, hogy valóban a legmagasabb követelményeket támasszuk magunkkal szemben, a vállalaton kívül keresünk iránymutatást a minőség javítására. ISO tanúsítványokat szerzünk, és részt veszünk a betegközpontú kutatásokban is, így biztosítjuk, hogy az általunk nyújtott kezelés megfeleljen a vesebeteg-ellátás legújabb vívmányainak. Munkatársainknak és betegeinknek professzionális képzési programunk, a d.ACADEMY segítségével hozzáférést biztosítunk kiterjedt tudásbázisunkhoz.