Kutatások* kimutatták hogy a nők 88%-a szeretné, ha a munkahelye jobban fel lenne készülve a menopauza kezelésére. Ennek érdekében fogott össze a Diaverum és a GenM, amely a cégek menopauza kezeléséért felelős partnere.

GenM-Founding Partner 48.png


A Diaverum összefogott több, mint 40 jól ismert márkával, hogy segítsen azoknak a nőknek, akik már beléptek a  menopauzába vagy premenopauzába,  és az őket segítő hálózatoknak. Ezek a kezdeményezések segítenek abban, hogy jobban reprezentálják és megismertessék a menopauzát a társadalommal munkahelyi irányelvektől kezdve, a termékeken és szolgáltatásokon, marketing kampányokon keresztül egészen a társadalmi beszélgetésekig. 

GenM társalapítói, Heather Jackson és Sam Simister, két üzletasszony, akik számára nehéz volt megbírkózni a menopauzával, ezáltal úgy érezték, hogy láthatatlanná váltak, olyan cégek számára is, akikkel az évek során már lojális együttműködést alakítottak ki. Együtt megalapították a GenM-et, egy céllal: összefogni felelősségtudó cégeket és szervezetek, hogy könnyebbé és jobbá tegyék a nők számára a változókori éveket, elérjék, hogy a menopauzáról szóló beszélgetések ne legyenek többé tabuk, és hogy segítsék a rászoruló fogyasztókat és alkalmazottakat.

A GenM célja illik a Diaverum küldetéséhez: mivel a valódi gondoskodás a Diaverum alapja, ezért szervezetünk nem csak a pácienseknek segít a vesegondozás és dialízis által, hanem kiemelt figyelmet fordítunk munkatársainkra is.

Mivel a munkatársaink több, mint 73%-a nő, és cégünk világszerte 24 országban jelen van, így a Diaverum malmöi székhelyével ideális pozícióban van ahhoz, hogy a GenM-mel együttműködve pozitív hatással legyen a társadalom megítélésére, azokon a helyeken is, ahol a változókori téma továbbra is tabunak számít.

Kirsty Bashforth, Fővállalati Igazgató a Diaverumnál, így nyilatkozott: “A Diaverum-nál az a célunk, hogy segítsünk az embereknek teljes életet élni, ezért is fogadtuk nagy örömmel a GenM-mel kötött együttműködést. A partneri együttműködés által szeretnénk lehetőséget és segítséget nyújtani a velünk dolgozó hölgyeknek, hogy segítsük a férfiak és a nők egészségtudatossá válását, fejlesszük a vállalati kultúránkat, és hogy kivegyük a részünket abban, hogy a változókor témáját megismertessük és megértessük a nyilvánossággal, valamint kifejezzük a támogatásunkat.” 

A Diaverum célja ezzel a partnerséggel, hogy felhívja a figyelmet a menopauzára azáltal, hogy ezt a témát beilleszti az éves jóléti programjába, amely szociális, mentális, intellektuális és fizikai tevékenységeket foglal magába.  

Ezzel a legalább hároméves elköteleződéssel az a célunk, hogy nyíltabban lehessen beszélni a változókorról. 

Heather Jackson, GenM társalapítója nyilatkozta: “A menopauza egy sarkalatos pontja az életnek, és egy olyan időszak, amely mindenkire hatással van közvetlenül vagy közvetve, mégis kevesen értik meg, és kevesen tudnak beszélgetni erről a témáról.  A tudás és az információ hiánya egy olyan kultúrát teremt, ahol a nők úgy érzik, hogy nincsenek eléggé támogatva, nem tudnak felkészülni erre az életszakaszra, nem mernek felszólalni ezügyben, és nem mernek kiállni magukért, különösen a munkahelyükön. Nagyszerű látni, hogy a Diaverum a változás élére állt, ami által milliók láthatják, hogyan kell támogatni a munkatársainkat, és a platformjaikat kihasználva, akkora hangot adnak a menopauza ügyének, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni.” 

*GenM Invisibility Report